KAN INTE SE PÅ SERIER.....

Hallo igen. Varit en aning frånvarande ett tag ser jag. Skönt som fan var det. Att slippa bry sig liksom. Nä, men har som sagt fastnat i en serie igen. Det är det enda jag gjort i 3 dagar. Igår kollade jag på samma jävla serie i FJORTON TIMMAR I RAD! Enda sedan jag vaknade klockan två, tills fyra på natten då jag bestämde mig för att sova igen. Inte gjort nåååånting annat. Förutom gå på toa. Men mat åt jag framför serien. Har kollat på 32 avsnitt på 3 dagar. Då förstår ni att jag verkligen inte gjort nånting annt i huvudtaget va? 

Sjukt. När jag är klar med denna så ska jag aldrig börja se en serie igen. Blir alltid såhär. Jag kan inte bara se ett avsnitt sen göra något annat. Blir alltid så jävla fast så jag måste veta hur det går liksom. Och ah, på den vägen är det. Just nu sitter jag och laddar hem 14 avsnitt till, så det är väl det jag kommer göra idag. Jävla skit.
Finns annat jag borde göra + vill göra. Men kan inte, måste seeeeeeeeeeeeee... Haha..... Hejdå ett tag igen! 








KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Vad är det för serie?

2012-01-05 @ 14:31:50
Postat av: mmmichelle

vampire diares :( hahah...

2012-01-05 @ 15:10:10
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0