LYCKAD KVÄLL... eller?

Ok, kvällen blev inte alls som tänkt. I vanlig ordning. Inte i huvudtaget. Sjukt tråkigt. När man väl bestämmer sig för att skita i krogen och bara köra hemmafest för en gångs skull så skiter sig allt totalt istället så man ångrar att man inte gick ut ändå. Och ja, krogen stängde för en timme sedan så.. för sent för att göra något åt det beslutet.

Skitkul. Nu dröjer det väl en månad eller två innan man kan gå ut igen. Bajsliv. Ska för övrigt börja behandla människor i min omgivning precis som dom behandlar mig. Varför behandla människor "som man själv vill bli behandlad" när man absolut aldrig för något tillbaka för det ändå? Vad är det man ska bevisa? Att man är bättre själv? Vad spelar det för roll när folk ändå är alldeles för dumma för att fatta?

Ska sluta fråga. Sluta finnas. Sluta bry mig. Sluta vara så jävla tillgänglig.

Tumblr_lxy85ugolg1qgk6fho1_400_large
Passar väl rätt bra. Det här kan bli kul.

Vill bara att det ska bli morgondag så jag kan umgås med Sara så man blir på bra humör.
Blir en liten tjejkväll som sagt. Välbehövligt.





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0