NÅGRA GAMLA BILDER..

Ligger i sängen och nu och är jättepigg men rastlös. Så tänkte lägga upp lite gamla oldschool bilder från den gamla goda tiden.. Observera att alla är mellan jag var 12-14 år.. Haha!

Haha, söt fjårtiz


Emelie och jag i slutet av sjuan


HAHA jag dör. Am I sexy now?????


Jag och Lina. Jättecpdiskret redigering i ps.


Samma här. Spöken?


Jag och Emelie igen på aquanova 06


Nyss färgat håret från brunt till svart. Jävligt nöjd tjej minns jag. Början av åttan


Hahahahahahha


Uhm ja.


Färgade håret rött...




HAHA! Fula. Saknar hårfärgen lite dock. Vad det nu var.










Ahahaha, zup with my hair???




Haha, kolla mina linser!!! Kassaste linserna jag testat. Verklighetstrogna va?


Puuuuut!




Haha, massa bilder man glömt bort helt!!


Rött...


Sommarlovet efter 6an. Försökte mig på att vara blond ett tag. Uh.






Var crazy-in-love with chips. Kunde äta flera påsar helt själv i veckan. Ibland flera st på en dag. Önskade mig till och med chipspåsar i present när jag fyllde år. Fick 3 st helt egna. Lycklig var jag. På den tiden blev jag inte tjock heller. Eller det kanske jag blev. Brydde mig inte i alla fall.





jättefint





Haha, så underbart jävla ful man har varit. Men alla har väl haft sina stunder.
Eller nåt. Wäh..



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0