NYÅRSLÖFTEN


Komma igång med skolan fo'real

Promenera mera och kanske även träna..? (!)

Sluta vara så oscocial

Inte ta saker/personer förgivet

Försöka ta vara på varje dag som om den vore den sista (typ)

Sluta äta så fruktansvärt mycket skit, + sluta lägga en massa onödiga pengar på energidryck

Med hjälp av några av de ovanstånde punkterna försöka höja mitt blodtryck + blodsocker så jag slipper energidrycken

Försöka sova bättre + lägga mer tid på att ta hand om mig själv

Lägga betdyligt mycket mer tid på träning med hunden

Ha alltid med kameran i väskan. Kan alltid hända något kul att fota liksom

Försöka lägga mer tid på bloggen än hitills
-
Sluta spara på diverse skit jag egentligen inte behöver

Vara mer glad och kunna se det positiva i saker
-
Ta tag i o göra klart min ryggtatto, + fixa de två piercingar som "fattas"

Börja lära mig att plocka undan efter mig på en gång

Lära mig laga nån annan mat än pasta och stripes i ugn


Osvosvosvosv.. Har några punkter till. Rätt många till faktiskt. Men tror jag behåller dom för mig själv, då jag finner dom lite mer privata..! Men med tanke på de punkter jag fick ihop, så låter det som om jag varit världens sämsta/tråkigaste person hitills, haha. Men ah, jag är rätt awesome ändå faktiskt.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0