ONSDAG!

Hey igen. Sorry för dåligt bloggande men har inte mått så bra som sagt. Varit uppe hela natten med feber och mått bajsilla. Spytt lite också. Najs. Men tog mig faktiskt till skolan ändå. Även om det kändes som jag skulle spy precis när som helst. Fick feber under dagen igen också. Menmen, rätt stolt som höll ut nästan hela dagen anyway. Tog ett välbehövligt bad med älskling när jag kom hem i alla fall, och sov 3 timmars middag på det, så känner mig liite piggare i alla fall..!

Well, ska dricka lite coca cola och käka chips nu och lyssna på Elvis Presley i soffan och bara ta det lugnt. Hoppas på att må bättre till imorgon så man pallar skolan. Mår jag som jag gjorde idag skiter jag i det.

Btw.. Funderar på att skaffa någon form av sidecut också. Vad tror ni om det..? Japp det blir nog så. Måste låna någon rakapparat bara. Låna mig?


fetto



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0