PIGG..



Nyss vaknat typ. Ångrar lite att man inte orkade tvätta av sminket igår kväll. Inte världens vackraste just nu känner jag. Well. Är sjukt trött alltså. Skulle kunna sova i flera timmar till men har inte tid nå.. :( Är i alla fall inte bakis i huvudtaget vilket är jätteskönt..! Blev ännu ett negativt inlägg igår innan jag lade mig såg jag btw. Haha. Men aa, man lär väl avreagera sig nånstans.

Ska väcka Johan och hunden snart sen ska vi till svärmor och käka tårta en sväng. Efter det så har vi tvätttid mellan tre och sju, så det är väl det man ska pyssla med idag. WOH00. För övrigt så kommer ju Sara hit och sover med mig också, så denna dag kanske inte blir så farlig trots allt.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0