STUFF U DID'NT KNOW

.. about me!  Haha, sjukt ointressant antar jag. Meeen har lite brist på fantasi samt något vettigt att göra, så slängde ihop en liten lista på randomsaker ni/vissa kanske inte visste om mig.. Woho.

Jag en väldigt oseriös människa, och är i princip aldrig seriös.

Hatar seriösa människor.

Hatar sötsaker som godis, bakelser, pankakor, tårtor, glass, deserter och liknande. Det enda söta jag tycker om är läsk och starkcider. 

Har jävligt svårt för folk som gör stora saker av allting. Drama queens är det värsta jag vet. Whatevaa'.

Har två äkta Elvis Presley-attografer.

Har alltid för lågt blodtryck och hinkar där med i mig energidryck i massor så fort jag får chansen för att orka igenom dagen som en människa.

Har svårt för att hålla kontakten med folk, och även svårt för att lära känna nytt.

Har mer empati + sympati för djur än människor. Vad det än gäller i princip. 

Har rätt svårt för människor i allmänhet.

Dansbandsmusik är en av mina absoluta favorit-genrer. Brukar åka runt på somrarna och dansa loss på olika danslogar med vänner.

Svarar nästan aldrig på dolt nummer.

Har väldigt svårt för att visa mig svag. Så jag deppar/är ledsen endast i min ensamhet och mår jag dåligt pratar jag helst inte med någon. Inte ens med mina närmaste vänner. Haha..

Så fort jag får tråkigt så städar jag. Eller kollar in i kylskåpet.

Tre sorters drömmar jag drömmer varje natt (åtminstånde 3-4 gånger i veckan) är att jag köper massa nya stora akvarium, att jag reser till Thailand igen i ett upp och nedvänt flygplan, och att jag åker på en blå crossmoppe jag fick när jag fyllde år. 3 drömmar som vore najs om dom blev real..

Har en fruktansvärd fobi för spindlar (Som många andra..). Så jävla fula, äckliga och värdelösa djur. Ormar är däremot helt ok.

Har världens sämsta tålamod. Och är sjukt ivrig av mig. Kan dra tusen exempel på det..

Är jättelätt irrirriterad av mig, och kan irritera mig på precis vad som helst. 

Kallrökt lax är det bästa som finns.

Folk som inte känner mig, som kanske bara känner mig ytligt eller endast sett mig uppfattar mig tydligen som en bitch. Well, lite kanske. Men ser inte mig själv som en bitch, inte mina vänner heller. Även om jag har en viss förståelse för att folk kan tro/tycka det.

Träffade som sagt Johan i en tunnelbana i sthlm efter en konsert.. och har snart 1 år och 3 mån, hihi

Har alltid velat ha en egen cross, motorcykel eller liknande. Men har inte råd + kass på att ta tag i saker.

 


2 år gammal bild, våren 2010


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0