SVAR PÅ FRÅGA



Du har verkligen så fin nyans av svart! Hur jävla mörk som helst och inte lika ljusaktig som dem flesta ser ut att ha. Vad är det för märke du använder/namn på färgen om man får fråga? :-)

Svar: Hehe, tack eller nåt! :D Jadu, jag använder lite allt möjligt. Olika varje gång typ.. Är jag lite halvfattig en månad brukar jag köra på Moods svarta hårfärg, som kostar ca 50:-. (den använde jag igår bland annat) Den är väl dock inte så jättebra, tycker färgen går ur rätt snabbt. Så har jag råd så brukar jag köpa någon dyrare variant. Vet inte vilken dock, bara tar nån.. Hahah.

Men tror att mitt hår är så mörkt också för att jag har färgat svart på svart, på svart, på svart i flera flera år. Sen färgar jag håret ganska så ofta också. 1-2 gånger i månaden, så..ja. På så sätt håller det väl i sig kanske! Sen brukar jag försöka använda shampoon som behåller hårfärgen längre. 


Men  jag har för mig att denna är bra. Blir glansigt osv..!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0