SVAR PÅ FRÅGA


Hej! Kan inte du lägga ut några länkar på vart du hittar dina kläder? Vi har i stort sätt samma stil och jag tycker det är skit svårt att hitta snygga kläder. But I love yours!

Svar: Kan börja med att säga tack så mycket, haha! :D Just dom där kläderna klippte jag själv ihop på sidan polyvore.com där man bland annat kan göra egna kollage med bilder and what so ever. Tyvärr är de allra flesta kläder från utlandet och rätt dyra! :( 

När jag handlar kläder på typ stan blir det från det lilla man har så att säga, då vi inte har så mycket här i lilla Dalarna. Oftast vanliga affärer som HM, gina tricot, wear it company, new yorker, carlings osv. Har dock väldigt svårt att hitta kläder i min smak och stil i dessa dagar, men nån gång ibland kan man hitta undantag, haha! Har hänt att man kikat in på myrorna ibland också. Kan hitta fynd där också med lite tur..

När jag väl handlar online, så brukar det bli frånd dessa sidor bland annat: fashionclub.sehave2have.se clazzyfashion.se, (
<- varning för dryg bakgrundsmusikingelita.se, modehus.nu, topshop.com, swefox.se, modekungen.se, nelly.com med mera!


-
-
.
-
-
-


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0