THAT'S WHAT I DO WHEN I HAVE NOTHING ELSE TO WRITE

ÄR DU EN BRA POJKKVÄN: The best of the best.
HUR RAGGAR DU: Jag är så jävla självraggande så det finns inte hahahaha....
VAD HETER DU: Chribbe.
KALLAS: Chribbe. Chrippa. Da Crib. Da Cribsta. El Cribelino. Dude. Bitch. My niggah. Och Chris ibland.
VARFÖR: Why not!!!
VAD HAR DU GJORT IDAG: Bakat, lagat mat, lekt med lilltjejen, städat, diskat, lekt lite mer, bloggat, käkat, åkt bil, varit på dagis, surfat, tvättat.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Laga middag, leka med barnen, natta barnen och förhoppningsvis skriva nån sida eller två på fantasyboken.
VAD VILL DU HELST HA NU: A billion trillion dollars...
VAR ÄR DU NU: I mitt arbetsrum.
SAKNAR DU NÅGON NU: Eftersom att frugan kommer hem om ett par timmar så nej, inte just nu.
RÖKER DU: Det händer beroende på vad det är för cigg som bjussas.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Julafton vill jag minnas, men det kan ha varit nåt sen dess också. Håller inte koll på sånt.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: 4 mars...se http://nislons.blogg.se och do the math.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Inte direkt nej.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Lilltjejen när hon vaknade för en stund sen.
VAD PRATADE NI OM: Inte mycket med tanke på att hennes svar är gagagagogogogegegega med ett enstaka "titta där" och "pappa" insmällt mellan.
VAD GÖR DU JUST NU: Gissa en gång och gissar du på nåt annat än att jag sitter och skriver svar på de här dumma frågorna måste du ha skrivit frågorna.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Det man inte minns har inte hänt...Nej, jag skäms inte (men fråga frugan där vet man aldrig, fast hon är väl van nu stackaren...)
ÄR DU BLYG: Nope.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 07.10.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Vete fan...Det var säkert efter nån fylla för ett par månader sen.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: The Haunteds senaste platta rEVOLVEr och därmed det sista spåret på den skivan.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja.
HAR DU GLASÖGON: Ja.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Stakka.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja. Frugan, sonen och lilltjejen.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nix.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Pedofiler. Våldtäktsmän. Doften av lilltjejens bajs. Mänskliga kadaver med likmaskar. Pölsa.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Girls of Playboy Mansion igår kväll. Hahahahahaha....de är sååå puckade stackarna. Men kul.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Vete fan...är det bara jag som raderar direkt eller???
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Om du är Angelina Jolie så är svaret JA. Är du nån annan så kanske du får jobba lite på det.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Med mitt namn. Kort och koncist och elakt.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Skriva. Läsa. Musik. Film. Brudar. Öl. Party.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Leka med barnen eller supa till med polarna.
HAR DU DVD-SPELARE? Ja såklart.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att ett spöke ska våldta mig som den där bruden i filmen The Entity.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Absolut.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Min fru. Glöd i blicken. Ett par schyssta bröst. Nice ass. Leendet. Att ha vett att uppskatta mina skämt. Att vara politiskt inkorrekt och inte följa strömmen. Tatueringar.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I nedre delen av ryggen efter att ha vaggat lilltjejen.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Allt förutom svart. Men mest rosa.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Sent, sent, sent...
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min fru. Utan tvekan (inte en enda pudding bland dagismammorna dammit!)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Upphostat slem...
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Det beror på, har hon snygga bröst lägger jag märke till dem, har hon nice ass lägger jag märke till den, har hon snygga ögon eller överlag vacker i ansiktet ser jag det...olika från tjej till tjej helt enkelt.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ja. Och jag har inga, jag upprepar, inga lagningar.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? När man gick i högstadiet var man väl olyckligt kär i en ny brud varje vecka eller så. Och så var det en på gymnasiet också.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Alla mina år är grymma för sån är jag.
VAD KÖPTE DU SENAST? Två lådvinare, hehehehe....
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja, såvida inte SL fuckar för mig...
HUR KÄNNER DU DIG NU? På g.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart som Johnny Cash.
KAN DU LAGA MAT? Jag inte bara kan, jag är grym. Jag borde fan ha blivit kock och öppnat lyxkrog.
VAD PLUGGAR DU? Det var längesen.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Se ovan.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Absolut. Massa hembakade kakor och bra teveserier och gott vin. Niiice.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jorå, och inte bara ett.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Yep, eller försöker då iaf! Hehe.       
HUR RAGGAR DU: Har ju pojkvän så det behöver jag inte.
VAD HETER DU: Maria Michelle Hedberg.
KALLAS: Jadu, mischa typ..? Haha.
VARFÖR: Lite kortare och enklare och sånt där du vet.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Jadu, handlat, långpromenad med mina babes, mys osv. Rätt lugnt och skönt.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Well, klockan är 23, så blir väl inte så mycket mer antar jag..?
VAD VILL DU HELST HA NU: typ någon rolig, störd typ att umgås med.
VAR ÄR DU NU: ligger i sängen.
SAKNAR DU NÅGON NU: mja, några vänner
RÖKER DU: nono, that's fo losers
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: julafton..? eller, nä. Johan köpte ett par skor åt mig förra veckan, hihi..
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: don't know. Inga planer yet.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: har inga på mig. mjoru.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: mja, vet inte. 19 är ju en rätt värdelöst ålder.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Johanbabe
VAD PRATADE NI OM: jadu, pussade honom hejdå när han gick till jobbet för att jobba natt.
VAD GÖR DU JUST NU: Svarar på dessa stupid questions
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Det man inte minns har inte hänt. Nä, men lite kanske. Vem är inte? Det får man vara.. 
ÄR DU BLYG: Nej. Men kan dock vara rätt übercposocial så man kan lätt få för sig det. Är dock av andra anledningar.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 14.00.. Haha. Låg ju vaken till 05.00 och kollade på hockey..
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Någon fylla för ett par månader sedan. Mums.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Motherlover med The lonely island
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Jo, Keela och Johan som alltid
HAR DU GLASÖGON: nä. solglajjer när vädret sammarbetar
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: nej, tacka gudarna för det.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Minst 25 gånger per dag.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nejdå.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Folk som inte kan sköta hygienen och mänskliga kadaver med likmaskar.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: The voice, lol.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Johan skrev att vi drar halv tolv imorn.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Nej.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Med mitt namn. Kort och koncist och elakt.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: lite av varje om man säger så.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? supa till med vänner eller bara mysa hemma med mina gofisar.
HAR DU DVD-SPELARE? 2012 har anlänt, det borde vi alla ha.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Ensamhet, förlora dom man älskar.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Nej, har du?
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Att vara politiskt inkorrekt och inte följa strömmen. Tatueringar. Självkänsla. Glöd i blicken.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Knät. Still hurts. Hatar kartongsnören.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej. Men nu när du sa det så..
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Röd är inte riktigt min färg. Har inte ett enda rött plagg. Tror jag. 
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Första fick jag när jag gick i 5an/6an tror jag. Det var stort.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? min älskling givetvis.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? coca cola.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nä, men borde väl kanske..? Lat och glömsk.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Ingen faktiskt. Eller beror väl på om det räknas om man varit ihop med ett stolpskott och inte varit speciellt lycklig.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2006, 2007, 2008, 2011. Resten minns jag inte.
VAD KÖPTE DU SENAST? en coca cola och en sprite.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Nja, är väl sådär på den fronten tror jag.
HUR KÄNNER DU DIG NU? På g.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart as Johnny Cash.
KAN DU LAGA MAT? Gick H&R och kan fortfarande inte laga mat. Pastarätter och stripes räknas inte.
VAD PLUGGAR DU? börjat om ettan för tredje gången. Nu läser jag barn och fritid på kristine. woho.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? nej, inte som förut. Men försöker.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Helt okey. Mys i soffan med bejbsen, nötter, öl och hockey.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Nä, inte fast.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Ohyggligt lite. Billigt och bra. Klagar inte.
Tumblr_lx73dqqj761qkod8lo1_500_large
2012sportief_large
Tumblr_lxcmlkv4u41qd7q8co1_500_large

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0