The world is beautiful, but has a disease called human

True. Vi människor är verkligen djävulens påfund. Och vissa är fan värre än andra. Usch. Så jävla trångsynta, blåsta, fega, hjärndöda, och alltmänt puckade människor man är omringad av jämt. Vart fan ska man ta vägen? H0h0. Drar väl till Mars inom snar framtid. Troligvis mer intelligens där.

Jaja.. Kom nyss hem i alla fall! Fick erbjudanade att hänga med på förfest + krog ikväll också med några gamla vänner. Men tackade nej..! :( Hade gärna velat, men är verkligen pank just nu. Eller ah, har 100:- kvar att leva på månaden ut. Så känns lite surt att kasta iväg "allt" det första man gör.. Men blir hemmafest imorgon i alla fall! Billigare så..!
Brukar ju faktiskt alltid vara roligare på förfesterna + hemmafester om jag får säga det själv. Så hör på det nu alla människor där ute som ser fram emot att fylla 18 och hänga på krogen. Det är inte så speciellt. Första gången kanske. Men nej. Rätt sällan som man veeeeeeeeerkligen haft kul ute faktiskt! Rätt hjärndött där ute oftast.

Öh. Whatever. På tal om utgång osv. Fan vad jag hatar fulla människor när man själv är nykter. Träffade på en massa fulla människor på bussen som hade jävligt svårt att hålla käften. Varför ska alla påverkade människor alltid snacka med främlingar? "Hej". "Vad heter du?" "Jaha, vart har du varit?" "Happ, vart ska du?" "Fin hund." "Vad heter den?" "Är du utländsk?" "Nehe. Varför har du svart hår då?" .... Var bara några av alla dryga frågor och kommentarer man fick på bussen hem. På bussen vill man ha lugn jävla ro.

Jaja, ska glo film nu, sen måla naglar och brun-utan-sola mig inför morgondagen och diverse annat! Blev ett väldigt negativt inlägg såg jag nu. Bra på sånt jag. Men kan ju vara intressant att läsa för det kanske. Såå.. hörs väl. Tjo


bara jag som aldrig blir av med babyhåret? mindre gulligt. tagit bort det nu iaf. heheh



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0