LISTA

1. Vad är det värsta som skulle kunna hända dig?
2. Vad har du oftast/alltid i jackfickan?
3. Är du beroende av någonting?
4. Vilken är den snällaste killen i din klass?
5. Vilken är snällaste tjejen i din klass?
6. Vem fick du senast ett sms av?
7. Vem/Vilka skrev du senast med i facebook chatten?
8. Tycker du det är äckligt när folk röker?
9.  Eller snusar?
10. Är du dag eller natt människa?
11. Vem/Vilka vet allt om dig?
12: Vem ringer du när du är ledsen?
13: Vilken alkoholdryck tycker du är godast?
14. Vill du ha barn när du blir stor?
15. Hur ser din dröm kille/tjej ut. Beskriv:
16:  Tycker du det är gulligt med tjejer/Killar som är avundsjuka?
17: Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass?
18: Har du slagit någon när du blivit riktigt arg?
19: Vad har du på dig just nu?
20: Vad vill du ha just nu?
21: Vad stör du dig på för något?
22: Har du några piercingar?
23: Har du någon tatuering?
24: Vad vill du göra i sommar?
25: Hur lyder dina åsikter om Justin bieber?
26:  Vad har du mest för bilder i din mobil?
27: Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
28: Vad tål du inte hos killar/tjejer?
29:  Vart vill du vara just nu?
30:  Om du fick ha vilket djur som hellst som husdjur, vilket skulle du då välja?
Vad är det värsta som skulle kunna hända dig? Förlora dom närmsta.
Vad har du oftast/alltid i jackfickan? nycklar, hundgodis, busskort, mobil+hörlurar, läppglans.
Är du beroende av någonting? skulle väl vara energidryck. + johan. ♥
Vem fick du senast ett sms av och vad stod det? Sara skrev att jag skulle ringa na'.
Vem/Vilka skrev du senast med i facebook chatten? min tatuerare.
Tycker du det är äckligt när folk röker? Ja. 
Eller snusar? Minst lika vidrigt ja..
Är du dag eller natt människa? natt. borde ni kanske märkt. hehe!
Vem/Vilka vet allt om dig? Ingen vet väl exakt allt förutom jag själv, annars mamma, johan, sara, ida.
Vem ringer du när du är ledsen? Ingen. Gillar inte att snacka om mina problem med andra.
Vilken alkoholdryck tycker du är godast? starkcider. kall öl ibland.
Vill du ha barn när du blir stor? självklart.
Tycker du det är gulligt med tjejer/Killar som är avundsjuka? Nej. Eller till en viss grad kanske. Men nä, knappt.
Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass? smart. haha..
Har du slagit ner någon när du blivit riktigt arg? mja. ett x. När han flög på en osyldig liten grabb + när han va otrogen, så det förtjänade väl människan.
Vad har du på dig just nu? stor tshirt och string. parttty
Vad vill du ha just nu? vetinte, vill helst bara bli frisk och må bra till att börja med!
Vad stör du dig på för något? hjärndöda människor. (a inte bokstavligt dårå)
Har du några piercingar? näsan, överläppen, 4 i öronen. Sen ska jag ta om i naveln nästa månad. + tungan..
Har du någon tatuering? Aa, en koi på ryggen, en kurbits på sidan av magen/revbenen, och elvis presley på överarmen.
Vad vill du göra i sommar? massor! ta vara på varje dag. P&L, dansbandsveckan, ccw, kryssning, utgång, sol, bad, umgås med vänner, slappa i sommarstugan, massa mer!
Hur lyder dina åsikter om Justin bieber? Nja vet inte. Känns som om alla "hatar" honom bara för att alla andra gör det. Tycker han gör lika kass musik som alla dagens "stjärnor".
Vad har du mest för bilder i din mobil? bilder på min lilla prinsessa.
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Oj, jag vet inte.. Inget svensson iaf.
Vad tål du inte hos människor? Trögfattade, korkade, egoistiska och kortsynta människor. Och folk som inte tänker längre än vad näsan räcker. 
Vart vill du vara just nu? Back in Thailand. Absolut.
Om du fick ha vilket djur som hellst som husdjur, vilket skulle du då välja? Oj, har alltid velat haft en egen hund sedan jag var liten, och nu har jag ju det så..! :D Men har ju en liten passion för akvariefiskar också som sagt. Skulle vilja ha många stoora akvarium inbyggt i väggen med massa exotiska brutala fiskar. Men än sålänge får jag nöja mig med mitt 220 L. Och diverse apor är jag också rätt svag för. Men det var ju tydligen inte lagligt.

heta jeans, jappjapp

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0