VILKEN FÄRGSKALA ÄR SNYGGAST?

Nästa månad har jag äntligen råd att göra klart min ryggtatto! Ni vet koifishen..? Just nu är det ju bara konturer av en fisk, vågor osv liksom. Utan fjäll och färg. Men nästa månad som sagt ska jag köra all in och fixa klart alla miljoner fjäll och lägga i någon fräsch färg! Blir min första färgtattoo faktiskt.. Spännande..! :D

Har ju varit lite feg hitills och kört på vanlig svartvitt på de andra. Aja. Hittade några bilder med snygga färgskalor jag skulle kunna tänka mig. Vilken tror ni skulle passa mig..? Skippa motiven helt, och fokusera endast på färgerna! Gillar allihop..


Gillade verkligen denna kambo av färger alltså. Riktigt ballt. Men vet inte om det blir för mycket och kanske tröttsamt i längden..? Vad tror ni?


Dessa färger ihop var också rätt awesome..


Men just nu lutar det mest åt denna faktiskt. Orange/gul-skala + lite svartvitt. Enkelt och snyggt. Känns som det blir lite mer diskret + så kanske jag inte tröttnar lika lätt då..? Men samtidigt skulle jag vilja ha en riktig färgbomb..


Lite liknande den första. Men gillar den turkos-blåa färgen alltså..

SÅ, det är väl detta jag står och trampar emellan just nu.. Vad tror ni skulle passa på mig? :O Tycker verkligen det är skitsvårt. Vill inte välja fel heller. Men tror nog det blir snyggt vilket som iofs..
Tur att svart hår passar till alla färger! ;)





KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Linnea

Orange/gul-skala + lite svartvitt eller sista turkosa! Orange/gula kändes som man kan ha mer allt till den, lite mer diskret medans den blåa var riktigt tuff o kommer dra blickarna åt sig.. så beror väll på vad du vill med den om den ska verkligen synas eller flyta in :):)

2012-01-12 @ 23:40:04
URL: http://linnearojas.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0