YESTERDAYY

Gah, inte sovit mycket idag alltså, haha. (Som vanligt) Jag och Sara har verkligen setat vaken precis hela natten och gjort allt mellan himmel och jord typ. Energidricka for the win! Klockan 6 i morse bestämde vi oss för att rulla hem hit till lägenheten och sova i dubbelsängen eftersom Johan endå gick till precis. Såå, sagt och gjort. När vi kom till stan dock så gick det ingen buss förrän 07.15, så det var väl bara att börja gå hemmåt! :( Men gick rätt fort när vi dansade hela vägen och sjöng på "trololo-song", hehe.


blackheads! Inte länge till dock, då Sara ska färga håret knallrött.












lagade mat
























sen spårade det ut och Sara sminkade ut mig rätt rejält


hahah, har ni aldrig sett ett spöke förut så har ni det nu
'






sen kl 6 drog vi som sagt hemmåt till mig.. här är vi i stan halv sju och är lite övertrötta


















hemma i sängen osv. haha kolla min håriga kudde :( Keela är i en dryg lossa-päls-period.






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0