Myskväll / sjuk.

Varit här hemma med Ida hela kvällen och myst, solat käkat pizza och snackat om precis ALLT. Dock tror jag att jag börjar bli sjuk, så jag och min hund som också är helt slut, ska köra på en hemmamyskväll tillsammans. 

Blir bra. Borde dock ta en rejääääl dusch, samt klippa min jävla sidecut som börjar bli lång och ful. Växer fan som ogräs. Men.orkar.verkligen.inte. Så tar det imorgon. Typ. Nu ska jag bara slappa och satsa på att bli frisk och kry. Med hjälp av soffan, 
citron-te, energidryck och svenska deckarfilmserien Arne Dahl. 

Borde ju funka..? Haha... Hörs imorgon. If I feel better. Puss.


 
Haha sååå söt min lilla pingla! Gostutan


Dock inte så lätt att vara snygg JÄMT..

 
Jappjapp. Fan vad fint. Mysfia.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0