New in

Fick lite lite frisörprodukter till håret, så nu är jag kladheZt. Passar bra, nu när jag satt i löshåret. Aja, tänkte visa lite vad det är för något, tycker i alla fall dom är skitbra, än så länge! Priserna är dock åt helvette. 


Här är då Redken straight lissage power tame 16. Om du vill ha rakt hår som håller, ser friskt och glansigt ut är detta produkten för dig. Fördela i nytvättat fuktigt hår, föna med stor rundborste och om du vill ha raka toppar använd plattång. Produkten är värmeskyddande, ger extra volym och hållbarhet.

 290:-


Redken color extend rich defender, heter denna hårinpackning. "En lyxigt rik och extremt vårdande gel-creme treatment som förlänger färgens hållbarhet och gör håret extremt mjukt, jämnt och glansfullt. 
Bevarar färgens intensitet och lämnar håret vårdat, medgörligt och med en högreflekterande glans. 

UV FILTER = skyddar hårfärgen mot att falna
VÅRDANDE SILIKONER = skyddar och ger intensitet och glans
IONISKA BLOCKERARE = bevarar färgen 

Redkens exklusiva Interbond Conditioning System  och kraftfulla 360° Protective Complex hjälper att  skydda, stabilisera och säkra hårfärgens intensitet."

410:- Dock "rea" nu, så nu kostar den bara 349:- haha....


Pureology, perfect 4 platinum reconstruct repair masque. En koncentrerad, djupgående inpackning som tränger in i fjällskiktet för att stärka och återfukta blont hår. För ökad styrka och fantastisk glans. 

- Viktlös näringsgivande inpackning
- Innehåller 5X mer Keravis än Perfect 4 Platinum schampo, för maximal återuppbyggnad av ojämnheter och slitage
- Omvandlar skadat blont hår till elastiskt, glansfullt och gudomligt mjukt hår.

325:-


KMS California FreeShape Hot Flex SpraySkyddande spray innan styling med  värmeverktyg, som ger flexibel form och stadga. Ger möjlighet till restyling  och motverkar luftfuktighet. Frisyren  varar till nästa tvätt. Värme- och innhåller UV-Skydd.

270:-


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: S

Kan man sätta i löshåret på samma sätt som du gjorde själv? Jag bor nämligen på kusten nu och här finns ingen som kan hjälpa mig... Vart köpte du hår och lim någonstans? :)
Håller också på o trasslar med löshår jämt...

Svar: Ja, alltså jag hade ju limmat i löshår förut också, för typ 3-4 årsedan. Och det gick ju bra. Dock fick mammsen hjälpa mig att bena upp och limma på där bak. Nu hade jag ju Sara som hjälpte mig, och vi benade upp och limmade på varann. Vore enklast om du har någon vän som kan sätta i på ställen du inte kommer åt :)Håret och limmet är från rapunzel of sweden:)
Michelle Hedberg

2012-07-20 @ 15:31:02
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0