Nightwalk

Klockan börjar närmar sig väldigt mycket. Dock har jag hinkat fyra energidryck för inte så längesedan, så tiden känner min kropp inte av. Lite dumt. Men skönt. Jag älskar att vara nattmänniska. Sen är jag ju faktiskt ledig också. Så det är väl inte hela världen antar jag. Inte alls faktiskt.

Setat och redigerat bilder, rensat datorn på skit och kollat på gamla disney-nostalgi-filmer i timmar. Så känner att jag borde ge upp nu. Ska väl vara en dag imorgon också har jag hört. Ska ut en vända med hunden på en liten natt-tripp här på Kvarnberget först. Älskar känslan att ha gatorna helt för mig själv medans resten av samhällets torrbollar ligger inne och sover. Och solen har redan börjat gått upp också. Så helt ensamma är vi inte.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0