I brist på annat gör vi väl såhär.

RANDOM BLOGGLISTA
Namn: Izabella Kristina Filomena B lander
lder: 18
L ngd: 1.60
Sko-storlek: 36.
F dd: I Stockolm
Bor: Stockholm
G r just nu: bloggar?
Allm nna fr gor:
N mn tre bra egenskaper hos dig sj lv: Glad, sn ll gener s
N mn tre mindre bra egenskaper hos dig sj lv: ot lig, sj lvisk ibland, t nker f r lite p  mig sj lv
Vad  r du r dd f r: Ormar, blod och f rlora n gon jag  lskar
Vad  r du mest n jd med hos dig sj lv: att jag  r mig sj lv
Det roligaste jobbet du haft/har: l tt coop, haha. nej men caf et chocolat (prao)
Har du k rkort och egen bil: inte  n
N r tod du ditt k rkort: N r jag k nner f r det
N r gr t du senast: 8 Juni
N r skrattade du senast: n r jag l ste en kommentar min underbara v n Linas kille skrev! HAHA
Vem  kte du bil med sist: Jonna, Albin och en till snubbe! Raggarrundan!
Vem  t du mat med sist: Mins inte:S
Vem sov du hos sist: Andre
Vem sov hos dig sist: Mins ej!
Vad var du r dd f r n r du var liten: Haha typ inget vad jag mins var en tuffing, eller jo getingar!
Vad ville du, som liten bli n r du blev stor: Dagis fr ken!
Hur m nga g nger har du bes kt ett sjukhus n r du sj lv varit patient: Noll g nger!
V rsta sm rtan du r kat ut f r: N r jag gjorde min tatuering p  ryggen! Fy satan va ont det gjorde!
N got som gjort dig riktigt glad i ditt liv: stunder Med farfar och farmor, resor, stunder med pappa och v nner och kusiner!
N gonting som gjort dig riktigt f rbannad och ledsen n gon g ng i ditt liv: Bara en m nniska som har f tt mig riktigt sur eller tv  personer, Mamma och min gamla st rda skolsyster!
Har du n gonsin sportat: HAHA Ja! jag har, dansat och har simmat, jag har ridit, jag har varit l ng distansl pare, och jag har g tt p  boxning.
N gon du ser upp till: Farmor, Farfar (fast han inte lever l ngre) och pappa!
Vad finns alltid i din handv ska: Pl nbok, mobil, nycklar och penna
Har du varit utomlands n gon g ng: ja, turkiet, Norge Finland Estland, Portugal. Snart blir det att dra till Danmark
Vilken plats var finast: Protugal!
St rsta stad/st der du varit i: Lissabon.
Lite mer personliga fr gor:
Har du n gonsin tagit eller provat droger: nej
R kt: Ja.
Snusat: ja.
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering:  ronen, naveln tungan. nerver give up tattuering p  ryggen och farfars ros p  benet
Hur ska en kille vara/se ut f r att du ska falla pladask: hm, allts  kan inte s ga exakt. Fina  gon, l ppar, lite muskler, charmig, kramgo, lite barnslig, men  nd  ha b da f tterna p  jorden. Och inte f r svartsjuk, har m nga killkompisar
Finaste komplimang du f tt: att jag  r mig sj lv, det  r det jag vill att folk ska se
Har du s rat en kille riktigt ordentligt n gon g ng: ja
Har du blivit s rad av en kille riktigt ordentligt n gon g ng: Yes!
Har du n gonsin fejkat en orgasm: eeeh, ja
Hur m nga sex-partners har du haft: -Det skulle ni allt vilja veta
Antingen-eller-fr gor:
Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet  r sk nt
Hamburgare eller pizza: hamburgare
K tt eller fisk: Fisk
Hund eller katt: Hund!
Aftonbladet eller expressen: afronbladet
McDonalds eller MAX: McDonalds
Vin eller  l:  l!
Charter- eller skidsemester: Skidsemester!
Sverige eller Utlandet: Beror p  vilket utland men utomlands helst.
Sport eller nyheter: Hmm. Nyheter
Hockey eller fotboll: fotboll om jag m ste v lja
Ljush riga eller m rkh riga killar: Det spelar ingen roll.
Sommar eller vinter: Sommar.
V r eller h st: b da!
Flyg eller t g: Flyg.
Bil eller buss: Bil
Namn: Maria Michelle Hedberg.
Ålder: 19 år.
Längd: 170 cm fortfarande.
Sko-storlek: 39.
Född: Falu bb.
Bor: Fortfarande Falun...
Gör just nu: What'u think?
-
-
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Rolig, spontan, bra självinsikt, störd. Ja det är bra.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Otålig/ivrig, lättirriterad, samt lite ego ibland.
Vad är du rädd för: Ensamhet, bergodalbanor, spindlar, båtproppellar, getingar, tåg, lastbilar, mörka havbottnar samt vissa typer av människor.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jadu, jag är stabil.
Det roligaste jobbet du haft/har: Dagis.
Har du körkort och egen bil: Nej.
När tog du ditt körkort: Någon gång i framtiden. Kanske.
När grät du senast: Var väl ett tag sedan.
När skrattade du senast: Nyss när jag var ute och hoppade med hunden, haha..
Vem  åkte du bil med sist: Våran skjuss hem från busssationen.
Vem åt du mat med sist: Keela. Haha.. annars Johan.
Vem sov du hos sist: Vettefan.
Vem sov hos dig sist: Ida kanske..?
Vad var du rädd för när du var liten: Haha typ inget vad jag mins var en tuffing, eller jo getingar!
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Vetrinär eller konstnär, haha. Älskade djur (still do, men gillar inte blod) och ritade/tecknade jäämt.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Jadu är väl runt 15 st kanske, dock mest i barndomens unga år, haha.
Värsta smärtan du råkat ut för: Vetinte riktigt..? Har ganska hög smärtgräns tror jag.
Stunder som gör ditt liv gott: Resor, spontana grejer, myskvällar med pojkvän & hund, kvalitétstid med familj och vänner.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Lite smått och gott som för de flesta. Lögner, svek, otrohet, folk som inte kan stå för det dom gjort, människor som vänder kappan efter vinden, och yadayada. Finns massor av saker som pisses me off om man säger så.
Har du någonsin sportat: När jag var mindre. Gjorde allt möjligt. Simmade, åkte skidor, gymnastik, ridskola, friidrott m.m.
Någon du ser upp till: Mammie.
Vad finns alltid i din handväska: Mobil, plånbok, nycklar, energidryck, busskort, diverse smink, solglajjer och en hårborste.
Har du varit utomlands någon gång: Förutom nordiska länder så, Gran Canaria och Thailand två gånger.
Vilken plats var finast: Thailand.
-
-
Största stad/städer du varit i: Jadu.
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nepp.
Rökt: Någon gång på fyllan av någon anledning.
Snusat: Ja. Portion och lössnus. Inget för mig det heller.
Druckit: Ja.
Har du piercing eller tatuering: Öronen, navel, näsa, läpp. Sen tatuering på ryggen, armen och revbenen/magen.
-
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Helheten.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Lite kanske.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Jorå.
Storstad eller landet: Eller bara någonstans mittemellan.
Hamburgare eller pizza: Pizza, i alla lägen.
Katt eller fisk: Fisk.
Hund eller katt: HUND FO' SHo. Bästa varelserna på denna planet.
-
-
Aftonbladet eller expressen: das aftonblade
McDonalds eller MAX: McDonalds
Vin eller öl: öl..
Charter- eller skidsemester: Kan inte åka slalom och sånt. Blir charter.
Sverige eller Utlandet: Beror på i vilket läge och situation.. Sverige är ett av de mest utvecklade länderna i världen, så här bor jag gärna livet ut, men vill komma iväg minst gång om året och se resten av världen liksom.
Sport eller nyheter: Nyheter.
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Blondies = boys. Brunettes = men.
Sommar eller vinter: Sommar....
Vår eller höst: Vår. Underbara årstid.
Flyg eller tåg: Flyg.
Bil eller buss: Bil.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0