Svar på fråga.

Fick en fråga här om dagen då en läsare frågade om jag alltid haft svart hår..
Och nej, klart jag inte ALLTID har haft svart hår då jag är född brunett. Vanlig bajsbrun liksom. Jättekul. Nej.

Men 2006 så färgade jag håret svart första gången. Sen har jag haft lite olika färger efter det. Blondt, mörkbrunt, ljusbrunt, rött, lila osv. Men har alltid slutat med att jag gått tillbaka tilldet svarta. Och nu har jag hållt mig enbart till det svarta i lite mer än 3 år.

Här är några bilder från år då jag haft "hårkriser" och bytt hårfärg 1-2 gånger i månaden, haha!

Alla bilder ovanför är från 2006. Där ser ni också några bilder från då jag färgade håret svart för allra första gången, lol.

Och alla dessa bilder ovanför är från 2007. Bilden längst ned till vänster är tagen början av året, och den lilla bilden bredvid där jag har ljust hår, är tagen i slutet av året. Ni ser hur mycket all färgning och blekning hit och dit slet på håret va? Jättestripigt och nästan ingen längd kvar alls. Inte klippt av något själv, allt gick av, av sig självt. Bajs.

Och dessa är alla från 2009

Så ja, har inte enbart har haft svart hår då.
Trackback
RSS 2.0