Älskar copycats...


Hittade detta inlägg på en tjejs blogg nyss.. Den påhittiga och framförallt fantasifulla människan har kopierat bilden och texten nedanför raaakt av från mitt inlägg jag skrev igår.. Kan ju inte vara så kul att ha en blogg som endast är uppbyggd på andras inlägg och idéer..?

Detta är inte att inspireras, detta är att kopiera någon annans verk rakt av.
Vill ha en länk kanske?



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: linnea eriksson

moget om du ens skulle länka hennes blogg. Jag har pratat med tjejen och hon vet inte varför hon kopierade texten av dig, du kanske var bra på skriva det. Men hon har i alla fall tagit bort inlägget pga att hon inte tyckte det var rätt attt kopiera från andra:)

2012-03-10 @ 14:29:41
Postat av: mmmichelle

Haha, jag länkade inte hennes blogg as you see..? Även om det hade varit mer än rätt. Kul att det är tjejen själv som skrev detta också, mehehehhe. Aja, bra att vara smart i efterhand. trolololollolololl.

2012-03-10 @ 14:38:23
URL: http://storstarksnygg.blogg
Postat av: linnea röjås

fan va folk ska försöka va dig o kopiera din grejer o skit ! väldigt roliga människor dedär va e grejen att de ska få feed back på nånting de inte ens gjort lr kommentarer på utseendet som inte ens är deras egna höhö ! Lyllos dig iaf som får så mycket totalt pantade människor att skratta åt iaf ;)

2012-03-10 @ 16:28:41
URL: http://linnearojas.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0