Blev rätt lugnt va..?

Efter många om och men så drog Sara hem till sig istället och jag hem till mig, haha! Men hade trevligt sålänge det varade så att säga! ;) Blir väl att ses i veckan igen kanske dra iväg på äventyrsbad eller något annat kul..?

Ligger i alla fall hemma i sängen nu. Halv tio på en jävla lördag. Men är skitjävlatrött, så vad gör man? Äter chips gör jag då i alla fall. Wäääh... Vill typ ut med vänner, fucka ur, ha kul och vara lite full kanske. Men i vanlig ordning så tillåter inte plånboken det, så får väl vänta till nästa helg. Men festar man inte varje helg, så uppskattar man "festdagarna/helgerna" såå mycket mer när man väl har dom, haha! Eller hur..?

Jaja, nu ska jag lägga ifrån mig datorn och vänta in min älskade hund och pojkvän som kommer hem och gosar med mig snart. Saaaaknar dom....... Dom är verkligen mitt liv, haha! ♥

Jaja, hoppas ni får en mer händelserik lördagskväll än vad jag har.. ;)


Randombild från idag typ




Trötttjej just nu, kör på duckface/fjårtizpose





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0