DAGENS..

DAGENS LÅT:
DAGENS KLÄDSEL:
DAGENS DUSCH:
DAGENS FRISYR:
DAGENS MAT:
DAGENS HÄNDELSE:
DAGENS PLANER:
DAGENS VILL HA:
DAGENS SAKNAD:
DAGENS DROG:
DAGENS TRÅKIGASTE:
DAGENS KÖP:
DAGENS GODIS:
DAGENS HUMÖR:
DAGENS SJUKA:
DAGENS KOMPLIMANG:
DAGENS SKRATT:
DAGENS BILRESA:
DAGENS GRÅT:
DAGENS DRYCK:
DAGENS LÄNGTAN:
DAGENS SPAN:
DAGENS KÄNDISSPAN:
DAGENS TELEFONSAMTAL:
DAGENS PERSONER:
DAGENS LÅT: Gregory and the hawk - puller return
DAGENS KLÄDSEL: Uhm.. svarta jeans, grått linne med tryck och hoodie.
DAGENS DUSCH: kommer snart! Blir ett långdraget bad dock ;)
DAGENS FRISYR: Utsläppt + tuperat
DAGENS MAT: Hamburgare och stripes, hehe
DAGENS HÄNDELSE: Jadu inte gjort så mycket. Praktik på dagiset, shopping på stan, osv
DAGENS PLANER: Dagen är ju typ slut, men ska ta ett bad snart som sagt, sen göra ansiktsmasker med älskling.
DAGENS VILL HA: Långt fint äkta hår.
DAGENS SAKNAD: Vissa vänner.
DAGENS DROG: Tuggumi och läppglans, (haha)
DAGENS TRÅKIGASTE: Gå upp halv sex..
DAGENS KÖP: Nya springskor, en förvaringskorg + två turkosa minitermosar. Haha..
DAGENS GODIS: Mjölkchoklad.
DAGENS HUMÖR: Avslappnad, trygg, trött, glad.
DAGENS SJUKA: En unge på dagis som nyste ut en stor snorkråka på min smörgås.
DAGENS KOMPLIMANG: Jadu, fick ett mejl av en tjej som va bi som sa att jag var snygg och att min blogg var bra, haha. Tack btw.
DAGENS SKRATT: Oj, vet inte.. Inget specifikt så, skrattar väl åt det mesta förjämnan.
DAGENS BILRESA: Baby som skjussade mig till stan.
DAGENS GRÅT: Did'nt happen
DAGENS DRYCK: vatten, te och juice.
DAGENS LÄNGTAN: Helgen!! Samt morgondagen.
DAGENS SPAN: Massa fina saker på åhléns som jag ville köpa till lägenheten.
DAGENS TELEFONSAMTAL: Johan.
DAGENS PERSONER: Johan, ungarna, mamms & papps, Keela.
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0