Fullt upp.

Igår var det full rulle hela dagen. Först skola en timme, drog till Borlänge på en tripp med Johan, Keela och Grogge och fixade lite. Var till mamma och pappa och grillade, var till Johans pappa och hälsade på, hjälpte Grogge och Jessica med flytten, och alot more.

Och idag/ikväll blir det nog någon form av alkohol för min del. Men ser helt förjävlig ut nu, så ska pallra mig upp för sängen snart, käka frulle och sätta på lite musik. Sen ska jag brun-utan-sola-mig utan dess like (inte gjort de på två månader..) färga utväxten svart, måla naglar, duscha och sånt, så man är fit for fight for the night så att säga.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0