Grillning på G!

Ska vänta in pojkvän och hund, sen drar vi till mina päron och grillar som sagt. Dock får Keela bli hemma, eftersom hon löper, och mamma och pappa har en schäferhane. Och vi vill helst inte ha 10 st Keela-minatyrer som springer runt i lägenheten om ca 2 mån. Vill inte ens tänka tanken.. haha.

Welll.. Blev dock lite besviken nu när vädret inte riktigt blev som jag hoppats på. Har blåst, haglat och till och med snöat inom loppet av 30 min. Jaja, maten smakar väl inte sämre för det! ;) Skriver ikväll när vi är hemma igen om jag orkar. Vill ha lite space från allt som har med datorer att göra.
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0