Back on track

Sådär. Nu är det helg. Så nu kanske jag kan ägna lite tid åt bloggen. Hehe. ;) Kom nyss hem från dagiset i alla fall, så är rätt slut just nu. Men ska snart öppna en iskall öl och njuta av två dagars kommande ledighet! Underbart. För en gångs skull så förtjänar jag faktiskt det.. ;) Brukar inte göra mig förtjänt av ledighet.

Jajaa. Blir nog att dricka lite öl ikväll hemma hos några vänner om allt går som jag vill. Får se! :D 

Har sett förjävlig ut hela veckan. Inget smink, ofixat hår uppsatt i en ful toffs, stor tröja och trasiga mjukisbyxor. Kände liksom att ungarna inte bryr sig om jag har smink eller inte.

Men nu är det fredag och helg så idag är jag snygg. Typ.

-
-
-
-
Nu ska jag fortsätta dricka på min öl och passa på att dansa runt i lägenheten när ingen annan är hemma.
hehe.






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0