I brist på annat liksom

1. Hur gammal är du om fem år? Är väl 24.. haha, damn. Undra hur livet ser ut då..
2. Vem var den sista du träffade? Uhm, var mamma och pappa som hälsade på en sväng! :D
3. Hur lång är du? 170.. lagom.
4. Vilken var den senaste film du sett? Kollade som sagt på Taken igår kväll med pojkvännen.
5. Vem ringde du senast? vetinte, nåt nr jag inte kände igen. Någon som lånade telen i helgen kanske.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Skrev till mams och frågade när jag skulle gå ut.
7. Vad är dagens planer?
Typ hela dagen har ju gått. Men kvällens planer är väl att sova lite till, klippa sidecuten lite mer, och gå lite på löpbandet framför tvn!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smidigare att messa. Gäller det längre eller komplicerade samtal är det dock bäst med att ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta sedan 2004, hehe
10. När såg du senast din mamma? typ två timmar sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Tråkig fråga tråkigt svar, blåa.
12. När vaknade du idag? 08.00
13. Har du någon gång hittat en katt? ja, maaaassor, haha! Den senaste bor hos mina föräldrar just nu och har gjort det i sex år.
14. Vilken är din favoritplats? måste säga, hemma i lägenheten, i sängen, hos mina föräldrar i hosjö, och ute på äventyr.
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser med hysteriskt mycket folk.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vågar jag knappt svara på, men hoppas i något form av hus med älskling.
17. Vad skrämde dig som barn?
typ det övernaturliga och ensamhet.
18. Vem fick dig att skratta senast? Keela..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Yeah, lite kanske.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda. Använder dock bara den bärbara förtillfället. Smidigare + snabbare.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Föredrar helst helt naken.. hatar kläder som skaver när man ligger i sängen.
22. Hur många kuddar har du i sängen? fem st.
23. Hur många landskap har du bott i? Just here in dalarna.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jajo.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inne: strumpor, sängen/soffan: barfota, ute: skor.
26. Är du social? Nja, är inte det i onödan. Haha. Mot folk jag känner rätt bra, så är jag det dock.
27. Vilken är din favoritglass? Gillar inte sånt. Men en bananazplit om året kan ju va ok. Eller en isglass på sommaren.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara, resa, bygga, handla, leva.
29. Tycker du om kinamat? Asiatiskt är svingott.
30. Tycker du om kaffe? Yes, har lärt mig tillslut..
31. Vad dricker du till frukost? Te oftast. Ibland juice eller oboy när jag inte orkar koka tevatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Mja, på magen oftast. Störtskönt.
33. Kan du spela poker? Neje.. men skulle vara najs att kunna + tjäna lite kosing.
34. Tycker du om att mysa? well, vem gör inte??
35. Är du en beroendemänniska? Det är vi nog alla alltid i något..?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes. Linas hästbebis och nya prinsessan Estelle..
37. Vill du ha barn? Yes, men inte just nu. Har redan fullt upp med en bebis.
38. Kan du några andra språk än svenska? Öh.. Engelska typ.. Lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Neii.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på vilket hav liksom. Medelhavet kanske inte är så najs. Däremot på lite mer exotiska ställen som runt Thailand-hållet, karibien eller typ maldiverna så föredrar man ju helt klart havet framför en sketen pool. Dock asrädd för skumma djur i havet. Typ fula maneter, krabbor, bläckfiskar och annat skit. Panik.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Heeelst lägger jag det på kläder. Men blir mest på energidryck och hårfärg.
42. Äger du dyra smycken? Nepp..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En denniskorv.. alltså, haha..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, alla mina vänner t.ex är sjukt roliga på heeeelt olika sätt. Så blir svårt att svara på den frågan. Johan är rätt speciell och kul annars. Tar honom.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har en del. Några på armen från hunden, och på knäna sedan man var liten och sånt.
47. Vad har du för ringsignal? Någon elvis-låt. Minns inte vilken då jag alltid har den på ljudlös.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yes, en del uppe på vinden hos päronen. Hehe, kul att ha till sina eventuellt egna knoddar kanske.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt badrum, trololo :(
51. Kan du byta olja på bilen? Nej. Helt lost när det gäller bilar.
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte ens tagit körkort än, så nepp.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj, minns inte.. Tar mig aldrig tid att läsa.
54. Läser du dagstidningen? Yes aways, dalarnas tidningar + aftonbladet på webben.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, inte nu längre. Var väl typ VR och SOLO förut iaf.
56. Dansar du i bilen? ibland kanske.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio, hehe.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mitt namn, lol.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0