Idag..

Blev att gå hem runt tolv från praktiken. Helt sömnlös natt + känner mig febrig..:( Hoppas det inte blir värre. Men ligger hemma i sängen nu med en kall coca cola och väntar på att Keela ska komma hem och gosa lite.

Blir nog bara att ta det lugnt hemma i min ensamhet medans Johan jobbar till halv tolv ikväll.. Typ se film, promenera med hunden, och gå lite lugnt på löpbandet. Yepyep. Får börja veckan så! Lika bra med en lugn start känner jag. Puss.

I brist på nåt vettigt att skriva kastar jag in en bunt med egobilder från idag.. Tjo0oho.
-
-
-

och en bild från imorse utan löshår, haha tomt..


just nu i sängen, hehe..


Kastar in en bild på mitt hemmagjorda sängbord också som jag gjorde igår, HAHA!  En gammal kartong med en filt över sig. Är man pank, så får man ta det man har så länge! ;)



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0