Just some random summer-memories.


Inför en Scotts-spelning på Galaxen med Ida i våras. Fett taggad, hahah!


Lite classic car week.. Öppnar andra dagens första cider. Härligt!!


ccw..




Fyllefrulle på långbryggan i rättvik. 


Borlänge med Ida och gjorde något. Piercade Idas tunga kanske det var.


Mysiga sommarkvällar i sommarstugan med älskling och hundarna.


Åkte buss med mitt älskade monster till hund.




Firade Carolines födelsedag med en limousine-tur in till krogen


Rätt privat bild kanske. Whatever. Jag gillar den. En typisk bild av hur jag och mina älsklingar sover om nätterna. Så underbart.


älsklingsfarborn..


Hehe, mycket hundar kanske. Men dom är en sjukt stor del av mitt liv så.


Scottspelning igen + logdans. Det är sommarkänsla för mig. Haha! ;)


fiezttt




Hjortnäs brygga med Ida + logdans och Scotts! Saknar den kvällen alltså. Riktig sommarkväll.


Lina och Jag 


åh vad snygg hållning. not.


Mysiga kvällar ute på verandan hos mina föräldrar. Miss.


Sol-dagar på balkongen tillsammans med Sara + en massa energidryck och Elvis-musik som spelades för hela kvarnberget, haha!


Släpandes runt på valp-Keela i stan i väntan på buss


Drack öl, fiskade och åkte båt med älskling.


Nattpromenad med farbrorn


love


Ida tatuerades lite


Soft kväll i sommarstugan med Johan, hundarna, cider, öl, grillat, spel och snus. Hahah!!


Orkar inte fler bilder. 2 many aldready..
Vet inte varför texten är såhär liten så man knappt ser skiten..? Har inte ändrat ett piss i designen..?!! Åh jävla bajsblogg. Är det så för er också, eller är det bara min dator som fuckar ur?




KOMMENTERA HÄR!
Postat av: S

Riktigt härliga bilder allihopa! Saknar verkligen sommaren när jag ser dem.



Texten är inte konstig för mig iallafall...

2012-03-13 @ 00:19:56
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0