Kvällens avslutande inlägg

Har haft en bra dag med min kära familj och nu ligger jag nere i soffan med Keela och ska precis slå igång skräckklassikern "The Changeling". Den från 1980 då alltså.. Haha.

Jaja, det blir bra! Bra med lite hemmamys med nära och kära ibland. Det behöver man oftare än man tror faktiskt. Meeeeeen imorgon blir det fullt ös medvetslös! Typ. Nä, men fest, alkohol, vänner och krog blir det i alla fall! Ett par vänner som har inflyttningsfest, så det blir nog hur bra som helst tror jag. 

God natt på er.  

Aa juste, några bilder från ikväll blir det också:


Jag och en sovande Keela i knät. Snacka om en grisig dag utseendemässigt. Whatevaa


gummsi




Blev även lite frukt, bär, delikatess-yoghurt och grädde! Så mycket godare än äckliga bakelser, glass och snusk

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0