No matter how hard u try. U'll never be me.



Var en snäll läsare som tipsade mig om denna stjärna. Har anmält just denna användare flera gånger för att utge sig för att vara jag. Och så blir den raderad. Och bara någon vecka efter så har smurfen gjort en ny jävla användare! Kul att den har nästan 500 lättlurade "vänner" också.

Till vilken jävla anledning gör man såhär liksom..? Man får ju inte direkt ut något utav det. Spelar ju inte direkt någon roll hur många bilder människan kopierar på mig, denne kommer aldrig kunna bli jag ändå.


Tönt.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Linnea

vilken jävla tratt!

2012-03-01 @ 13:25:02
URL: http://linnearojas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, älskar att du har en gemensam vän med den också! smart person de måste vara ^_^

2012-03-03 @ 00:51:23

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0