No time for this

Hemskt dålig update, I know. Men är på dagiset hela dagarna och när man kommer hem så har jag mycket annat att göra än att typ sitta och blogga. Så äre.

Aja, har rast nu i alla fall. Så sprang hem en sväng för att rasta Keela osv.. Blir nog dålig update imorgon också kan jag tro. Är på dagiset till två, sen ska jag hinna till stan, fixa alkohol, träffa Hanna, fixa mig, leta kläder till kvällen, sen ska vi på inflyttningsfest hos Lina och Matte.. :D

Aah, bra blire i alla fall. Nu ska jag springa tillbaka!! Pussssssssss

Några randombilder från arkivet kör vi på. 2010 var året.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0