Nothing else 2 do

År 2011 så..

Vilken klass gick du i - Början av 2011 så gick jag på IV-prep på Lugnetgymnasiet. Men till hösten började jag på barn och fritid på Kristinegymnasiet.. 
Vad hade du för hårfärg - Svart.. nähä?
Hur lång var du - 1,70..
vem var du kär i - Johan! Vi blev ju tillsammans + flyttade ihop redan 2010 så.. ;)

Hade du nån Pojk/flickvän - Jaa, Johan som sagt!!    
Vad brukade du göra på fritiden - Ungefär som idag.. Skola, vänner, pojkvän, hund, festa, blogga..? Hahah..
Vilka umgicks du med - Oj, började umgås med Sara ganska mycket i alla fall! Bara känt henne i ett år.. Vi träffades faktiskt via facebook + bloggen. Hahaha.
Var allt Bättre då - Njae, eller vissa saker. Andra inte. Jag var ju iofs nykär och fick flytta hemifrån för första gången i mitt liv, blev myndig, fick börja gå ut på krogen, skaffade min första egna hund, gjorde mina första tatueringar osv. Mycket nytt roligt som hände! :D :D
Skulle du vilja gå tibx dit - Nej, nu har har jag ju allt det där fortfarande + ett ganska bra och stabilt liv som jag trivs jättebra med.
Har du förändrats – Ja, det gör man ju. Händer mycket psykiskt sätt på ett år. Man mognar till sig lite + nya sätt att se på saker och ting.

-

Nu:
Vilken klass går du i -
Går som sagt på Barn och fritidsprogrammet på Kristinegymnasiet.
Vad har du för hårfärg – Svart.. Skulle dock vilja bli typ suuuperblond. Men det skulla aldrig gå. Så håller mig till svart.
Hur lång är du? - 1,70 fortfarande..?
Vem är du kär i - Fortfarande min pojkvän Johan.
Har du nån Pojk/flickvän - Yes, just told ya. Han är bäääääääst. ♥♥
Vad brukar du göra på fritiden – Umgås med vänner, pojkvännen + hund, blogga, festa!
Vilka umgås du med - Oftast Sara fortfarande tror jag..?
Hur ser du ut - Jadu, as always.. Haha nä, men fan vet jag. Olika. Typ nåt sånt..? 


-

Har du:
Kysst någon -
Det hoppas jag vi alla gjort vi det här laget ;)
sovit brevid någon med samma kön - Ja! Tjejkompisar delar väl alltid säng eller, haha.
sovit brevid nån med motsatt kön - Jaa, sover ju med min pojkvän varje natt och har gjort det i ett och ett halft år nu. Haha.. :D
slagit ner nån - Hahahha, ja. Två gånger, samma person. Förjtänade det håååårt dock, så det är inget jag ångrar en sekund.
Ljugit för en bra vän - Joo, tyvärr. Ung och dum.
Svikit någon - Mjo, inte medvetet dock.

-

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Använder inte msn..??????
Kramade du senast - Älskling.. ♥
sov du hos senast - Mina päron. Hihi.
Vill du vara just nu - MIG SJÄLV!? Varför skulle jag vilja vara någon annan liksom 
Ringde dig senast - Hanna tror jag.

-

Vad:
Drack du senast -
En kopp te. Svartvinbär, så jäääävla god!
Köpte du senast - En chipspåse + en burkcola igår kväll..
Gjorde du igår -
Umgicks med Sara + pizzadejt. Sen myskväll i sängen med älskling. Hehe...
ska du göra imorn – Jadu, praktik halva dagen typ. Sen kanske hälsa på en vän på en kaffe.
Vill du göra just nu- ZzZ.. Sova.
Åt du senast – Varma mackor med aromat, yummey..
Är närmast dig som är rosa – Min datamus + min vattenflaska som jag bär mig överallt..

-

Kärlek :
Du är kär nu –
Ja, klart jag är.
Du har sårat nån så den började gråta – Nja.. eller aah
Nån har sårat dig så du börjat gråta – arå.

-

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Japp. Småfjoll saker dock, haha.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja, vaarje dag.
Jag har smugut ut utan lov – Hahah, någon gång när man var typ 12 kanske..
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Ja. Dumt.
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Yes, many many!! ;)
Jag har fuskat i ett spel – Nej.. Finner liksom inte vitsen med att spela med fusk. Kul att vinna när man vet att man inte klarat skiten utan fusk liksom
jag har struntat i ett prov – Ja. Bättre att vara "sjuk" och göra det senare, än att göra det och få IG typ.

-

Dåliga Tider: 
Jag har skadat mig sjäv –
Haha, nej.. Eller inte för att jag mått dåligt i alla fall. Jag och några kompisar satt dock och ristade in texter, våra namn + hjärtan på varann med rakblad när vi var typ 12-13 år, HAHAHA. :(
Jag har druckit alkohol – Jo..?
Jag har tagit medecier mot drepression - Nepp.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Ja, många gånger. Underbart.
Jag har vaknat gråtande – Yes
Jag har somnat gråtande – Vem har inte..?

-

DÖDEN:
Jag hatar begravningar – Nej dom är jätteroliga..? Dum fråga. Varit på för tok för många känner jag.

Jag har sett någon dö – Nä.
Någon du Har känt som nyligen som dött – Nä.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0