Nyvaken..

Ligger i sängen och vräker i mig chips i min ensamhet. Eller typ. Keela ligger här också. Mysigt eller nåt. Kvällen igår var jättetrevlig. Dock körde vi ölpingis (??) och förlorade rätt totalt, vilket resulterade i på tok för mycket alkohol.. Men annars vare bra.

Och idag vet jag inte vad som händer. Kanske clash of nations-efterfest på etage, chilldrick på pitchers, hemmafest, städa + ta det lugnt hemma (ne, det kan jag göra imorgon), eller typ nåt annat kul.. 

Ajaaa. Får se. Nu ska jag ta ett bad i alla fall så man vaknar till. Det här går inte.


snodde två bilder från hannas kamera från igår. Panikmålade naglarna precis innan vi skulle gå, hahaha.. som vanligt




nu... hahah

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0