Pain Will Make Sense To You

Ligger i sängen nu med en snarkande pojkvän bredvid mig. Och stackars Keela som löper får ligga på golvet ett tag framöver. :( Vill inte ha massa blod i sängen liksom.. Pluppan då.

Aja, ska också lägga mig ned och snarka ikapp snart. Ska upp tidigt imorgon till praktiken!! Sista veckan redan.. Sjukt. Men innan det blir att snarka loss ska jag läsa runt lite om det paranormala.. Vill öppna mig igen, haha! Varit jättelugnt här hur länge som helst nu. Tråkigt. Ska försöka ändra på det tänkte jag. Även om det innebär sömnsvårigheter och annat.

Spännande.

GOD NATT, HÖRS IMORGON OCH SÅNT :D


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0