Sådär då.

Igår var en rätt påfrestande dag. Gick och lade mig tre natten innan. Stupfull. Gick upp kl 06.00, fortf full. Hoppade på bussen mot Hosjö. Åkte till stan. Missade tåget. Åkte hem istället. Tog ett senare tåg. Åkte mot borlänge. Åkte mot Ludvika. Virrade bort oss i Ludvika. Sen tatueras i två timmar på det.

Gjorde frukstansvärt ont denna gång alltså. Haha.. Blir väl så när man varken sovit eller ätit. + bakis på det..
Men det gick bra ändå! :D Fick ju skylla mig själv iofs. Jag och Sara hade rätt kul på våran lilla tripp så att säga.. ;)

Sen blev det att åka till svärmor och grilla, dricka öl och spela spel med hela Johans familj osv. Asbra och jättetrevligt. Sen runt tre tiden tog vi taxi hem och sov osv.. 

i väntan på bussen. feeling jättegood.

Saaris


sooool ♥






HHAHAHAHHA, min min!!! :( 


pain överallt


cute....


precis klar.. massa kladd överallt


såå..





ah, ser inte så mycket kanske.. haha! Skönt att ha skiten klar nu, så man kan komma på något nytt kul.. hehe.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0