Skriver lite snabbt..

Har rast från praktiken just nu. Så sprang hem en snabbis när jag ändå bor precis bredvid liksom..
Gårdagen var bra i alla fall. Var på dagiset till två, sedan åkte jag runt i bilen med älskling och gjorde lite ärenden eftersom han äntligen tog körkort igår!! :D GRATTIS ÄLSKLING, DU ÄR BÄÄST!! ♥

Vi åkte bl.a till soptippen och slängde massa skit vi inte behövde, skänkte 30-40kg av våra kläder vi inte ville ha längre till secondhandbutiker, köpte snabbmat, åkte till mamms & papps på kaffe, samt åkte till svärmor på kvällsmat, haha! Sen hann jag förbi en killkompis på en kaffe och lite skitsnack på kvällen också! :D

Öhhm, nuuu ska jag skynda mig tillbaks 2 the dagis. Slutar halv sex ikväll, så kommer väl vara helt slut typ.
Puss.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0