Sssssunday

Gårdagen blev lite mer lyckad än den i fredags! Haha.... Förfestade lite hemma hos Sofia först, sen drog vi ned mot stan. Fick bli etage ändå. Sjuuuukt mycket folk var det. Men vi hade jävligt kul. Dansade röven av oss. Den ligger nog bokstavligt talat kvar där borta någonstans, höhö.

Sen blev de promenad hemmåt och standardkebab på det. Bra avslut!!

Nu ska jag ut med hunden och avnjuta solen och livet i allmänhet. Sen blir det en mysig kväll hemma med min kära pojkvän bara. Typ städa lite och storhandla lä vi göra också. Sen bara göra ingenting. Härligt.

Puss.


.. pussades lite med min prinsessa. Kolla hennes tass liksom. Nawh. Hehhehe


finaste tjejen som fiiiiiiiiiiiiiiiiinns.






Hannas stjärt osv




Hittade en sovandes prinsessa i min garderob.. haha.


ruffs



Sen ba drog vi, och inge fler kort togs. Hejhej.





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0