Städade garderoben..

Usch hur den såg ut alltså.. :( Vart enda jävla klädesplagg jag hade låg i en stor vidrig hög på golvet, och det var verkligen helt omöjligt att hitta det man letade efter! Kul att jag låtit högen bara ligga där i veckor, då jag verkligen inte orkat ta reda på den..

Men idag så hade jag några timmar över, så passade på! Hittade en massa kul kläder, som liksom försvunnit spårlöst i den där förbannade högen. Kul.


Några jeans..


Lite mer




Och lite till


Lite olika toppar, tishor, shortor osv


Lite mer topp-liknande saker


Ännu mer


Och en hög till.. hehe


Lite olika väskor


Lite shorts + en kjol, haha..


Underkläder och sånt


Diverse mjukisbyxor


Och så lite solglasögon.. Älskar solglasögon.


Tights, strumpbyxor, leggings och massa skärp.


Lite nattkläder.. Typ pjamas, nattlinnen, korsett och nå typ av tofflor 


Såå.. fick knappt in allt. Har en till garderob full med kläder också, men den tar jag en annan dag.. Haha..


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Elinor

Skulle vart skit kul om du hade en bloppis eller nånting. :)

2012-03-27 @ 22:19:15
Postat av: S

Skulle dö för o få din garderob! Du har ju grymt snygga kläder :-)

2012-03-27 @ 23:07:14
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se
Postat av: mmmichelle

SVAR: Åh, tack så mycket. Tyvärr så kastade jag nyss ca 30-40kg av mina kläder.. Och tror inte någon av mina läsare hade varit intresserade av någon av dem.. haha.



Och de kläder som jag har kvar, är inga kläder jag vill sälja. Men kan ju lägga ut några plagg sen när jag tröttnar och vill ha nytt!! ;)

2012-03-29 @ 20:41:03
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0