Svar på fråga


Anonym
om Saturday night:
Hur fick du bilden sådär? :D

SVAR; Tror du menar att göra en GIF-bild (animerad bild)..? Med andra ord flera bilder i en. Jag gör dom i programmet Photoscape! Som du enkelt kan ladda hem på internet. Google it. Klicka sedan på "AniGif" och där kan du göra just GIF-bilder.


Typ såhär ser det ut.. Välj först vilka bilder du vill ha. Sedan kan du kan lägga till olika effekter + övergångar mellan bilderna, samt ändra tid som varje bild ska synas och så vidare! Jätteenkelt och går suuperfort. 


TADAAA!!!

BTW... Förut använde jag mig av denna sida http://makeagif.com/
Lite enklare, då du inte behöver ladda hem något program. Gaah, den funkar också jättebra kom jag på.. Hahah!!  ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0