Throw Dirt On Me And Grow A Wild Flower

Nu ska jag dra med mig mina babes till sängen och glo på lite webbtv innan det är dags för sleepmode. ♥ Upp till praktiken imorgon. Suuperskön dag!! Jobbar bara mellan 09:00 - 14.30 ;) Och efter det så ska jag och Keela GÅÅ till Hosjö från Kvarnberget. Mer än en mil.. Men det är behövligt, för bådas del. Blir att sova kvar där borta med andra ord, så blir nog inte världens bästa bloggning skulle jag tro. Whatever, är ju fredag. Ni har nog annat för er än att läsa bloggar anyway.

Jaja, blir bra som fan. Och på lördag ska jag umgås och sova med min kära vän Sara. Usch vad jag saknar henne. Inte setts på veckor typ.. :( 

Well, god natt mina vänner. 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0