Top model / sovdags..

Kom hem för en stund sedan från mamms och papps. Haft det asbra. Nyss färgat håret också.. Färgade bort de röda slingorna jag lade i för någon vecka sedan. Syndes så himla lite så det var inte ens snyggt.. Såg liksom ut som någon typ av missfärning eller urblekt typ.. + att om jag hade velat fortsatt färga det rött/svart så hade jag fått hålla på och krångla med två hårfärger samtidigt och försöka inte få i det svarta i slingorna liksom..

Äh. För drygt för min smak. Så fick bli helt svart som vanligt. Måste försöka lära mig att HÅLLA mig till det nu också. Hur svårt ska det vara att fatta att jag aldrig kommer vilja ha en annan hårfärg..?! Once you go black, you always go back!! ;) Enkelt men snyggt.

Well, ligger i sängen just nu och ska precis se på top model på tv3 play.. Asbra. Ses imorgon!


Dagens inköp!! ;) Haha, fyfan måste jobba på det där med att vara nyttig.. Dricker på tok för mycket läsk och energidryck.. Diabetes here I come. Fast chilinötter är väl bättre än mina chips i alla fall.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0