Tuesday

Varit en bra dag idag trots allt! Kännt mig sjuk igen.. Drygt. Men utöver det så har jag och baby köpt massa nya saker till lägenheten, bland annat en DISKMASKIN!! Såå helvetes jävla skönt att slippa diska alltså.. Plus nya utemöbler + mattor till balkongen, ny tvättkorg och annat smått och gott. Härligt!!

Sen har jag och babe varit till mammsie och pappsie på en kaffe. Hann med en finmiddag på Koppis gjorde vi också. Har ju trots allt 18 månader tillsammans idag! Blev fläskfilé, béa och stripes för min del + en starkcider sådär mitt i veckan. Men tyckte jag förtjänade det idag.. Hehe.



En bild på Johan och mig, som gjorde ansiktsmask igårkväll, haha! Dock var min genomskinlig och tråkig. Så den syns inte ens.. :(


Idag


Babe som käkar kebab ba


Och ett nytt bild på nya håret.. Haha, inte så mycket te skillnad för eran del kanske.


Och en trevlig bild på kvällsmaten, haha.. ;)


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0