Vilken ska jag beställa hem?

Hjääälp. Världens beslutsångest. Ska beställa hem EN av dessa från HM imorgon.
Vet verkligen inte vilken dock. Behöver (vill ha) typ allt. Vad ska jag välja..??? :(
HJÄLP MIG ÄR DU GULLIG...


1. Lång avigstickad tröja med guldknappar på axlarna.


2. Svarta tighta jeans. Extra låga och mycket stretch.


3. Figursydd jeansjacka i mc-modell. 


4. Kort topp i spets, med fransar nedtill.


5. Kort mc-jacka i läderimitation. 

6. Fodrad kort väst i mockaimitation med fransar.


SÅÅ.. VILKEN AV DESSA SKA JAG BESTÄLLA HEM?
Kommentera äru gullig.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Linnea Röjås

Lätt mc jackan i svart! skit läcker ! :)

2012-03-22 @ 16:28:01
URL: http://linnearojas.blogg.se/
Postat av: Anonym

4 :)

2012-03-22 @ 19:41:51
Postat av: d a m p

skin jackan ;)

2012-03-22 @ 19:47:17
Postat av: S

Har ett par liknande de svarta byxorna, också ifrån H&M, och jag äääälskar dem verkligen! Köp dem eller den svarta jackan :-)

Gillar den stickade tröjan också men den känns inte som du riktigt?

2012-03-22 @ 23:27:33
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0