Återkommer

Har verkligen världens tråkigaste och värdelösaste liv just nu i princip, så vet liksom inte riktigt vad man ska blogga om. "Aah idag åt jag mat. Fisk till och med". Nä. Blir liksom rätt hjärndöd av att sitta ensam hemma och plugga framför dumburken hela tiden. Eller ja. Man tappar fokus på allt annat i alla fall. Och har inte tid med något annat heller egentligen.

Åh, jag behöver fritid, mindre tankar, mindre stress, en släng av ledighet, känna avkoppling, umgås/träffa vänner, ut på rajtantajtan, samt lite (eller lite mer) alkohol.

Lite sådär smådrygt att min framtid hänger och dinglar på en jävla tråd också. Men jag får fixa det. Det måste jag. Men orkar jag? Fast har väl kommit en liten bit på vägen i alla fall. Men minst lika mycket kvar.

Villbarakunnaslappnav. Snart så. Kanske. Inte. Vem vet.

Har toalettpapper igen i allafall btw. Något bra. 

Återkommer.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0