Bring it on home

Kom precis hem från stan. Gick runt en sväng med Hanna och Sofia. Mysigt. Drygt med folk som är så "diskreta" med att glo dock. Man undrar ju ibland om man har toalettpapper hängandes efter sig alltså. Har nu förtiden dock börjat vinka tillbaka, och se glad ut. Då blir det lite awkward.  

Hur som, ska byta om nu och käka upp mina mackor och bege mig mot Hosjö. Ska gååå dit med hunden. Tar ca två timmar, så det blir ju najs med lite promenad. Min röv behöver det. 

-
-
-
-

Hittade detta linne på HM för 49:50. Inte riktigt min stil kanske, men jag gillar det ändå. Gulligt och somrigt. Skönt som fan också. 


schysst armhålsfett 

Aja, ska ut och vandra i solen nu. En mil med flipflop. Skönt. Ses.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0