Brown or black?



Vet att jag ställer den frågan pretty damn ofta, men vafan. Får alltid beslitsångest.

Ska beställa hem nya fräscha extensions imorgonkväll. Och vet inte om jag ska beställa svart som vanligt, eller om jag ska slå på stort och köpa hem lite brunt hår, samt bli brunett.
-
Varje gång jag beställer hem svart, så ångrar jag mig att jag inte tog någon annan färg när jag väl hade chansen. Så är man liksom fast i det svarta ännu x-antal månader..

Men och andra sidan så trivs jag ju jävligt bra i svart också. Men vore å andra sidan rätt så najs att ha sin naturliga färg också, så man slipper all hårfärg hit och dit i framtiden. Då gör det inget om det solbleks heller tycker jag.

Åh, jävla hår. Varför började man ens färga skiten från början? Ska aldrig låta mina framtida barn färga håret. Toning, på sin höjd.

Ytliga jag.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

svaaart!!! följt din blogg bra länge nu och kan inte tänka mig dig i nån annan hårfärg. svart är lixom du :D brunt har typ alla ^

2012-05-11 @ 11:03:31

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0