City and colour

Hallo folk. Duktiga jag har tränat flera dagar irad nu. Duktig tjej. Hela veckan faktiskt. Ska nog sätta på mig mina nya springskor och ta ännu en powerwalk ut till Hosjö med hunden. Då slipper jag rullbandet ikväll.

Hm.. Ja why not. Har inget annat att göra. Johan jobbar till 23.30, Hanna har dragit till Turkland, Sara spyr, och alla andra verkar vara fruktansvärt upptagna. Och jag orkar inte sitta hemma i lägenheten hela dagen/kvällen och vänta på bättre tider. Så ja, ska nog byta om jag dra iväg på ännu en 2-timmars promenad. 

KUL FÖR ER ATT VETA VA???????????????? Jadå, väldigt. Ut och rör på fläsket ni också. Sista chansen för att inte se ut som en säck potatis i sommar, mueäähähä. Och annars också för den delen. Hoppas ångesten kommer krypande.


Bestämde mig för att variera frissan lite, genom att täcka för sidecutten. Tråkigt nog blev jag nästan lite småsugen på att låta skiten växa ut :( Saknar att kunna göra mer variation med frisyrerna bland annat.



-
Bara älskar att majoriteten av alla mina "ta-kort-i-badrumsspelgen-kort", så står toalocket vidöppet. Naiz.
-


Aja, ska ut & rör på mä' ja. Puss.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0