Come 2 mama..


Klickade hem detta hår från Poze. Hört att det ska vara grym kvalité, så får hoppas på det!
Beställde 56 cm och svart trens. Har clips hemma som jag kan sy på.. Blev ju några hundringar billigare så.

Svart hår som alltid fick det bli. Trots allt.. Har tyvärr inte råd med någon hårfärgning denna månad. Efter jag köpt detta hår så har jag bara 70 JÄVLA KRONOR att leva på , på halva Maj + Juni.. Bra. Räcker ju till en pizza i alla fall. Bajsskit. Bäst på att prioritera är jag. Nä, men hår är viktigt. Haha.... Nej fan, fick lite ångest nu. Kanske skickar tillbaka det. Älskar att vara f.a.t.t.i.g..

Aja, nu ska jag plugga vidare och käka chips. So long..

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0