Då var det dags igen.

Happ, dags att hjälpa Michelle igen, då hon är rätt duktig på att få bestlutsångest.
Ska handla en ny klänning inför the sommar nästa vecka. Hittade tre olika modeller jag kan tänka mig.


Den..? Typ konstig modell + lite vintage-stuk, men gillar den ändå.


Den..? Såg lite läskig ut sådär, spöklik. Skulle nästan bli lite smårädd om jag såg någon i den på stan. Men rätt ball är den. Har ingen långklänning heller.


Eller denna..? Het som fäään med lite bränna på. Men vore kul med något nytt och annorlunda som klänningarna ovanför också.

Just nu lutar jag själv mot någon av de svarta tror jag. Dunno who dock. Kanske den läskiga, långa svarta? De få klänningarna jag har är ju alla korta och tighta. Men jag vet inte. Den var ju så fin den längst ned också.

Blä. Vad tror ni?

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

sista!

2012-05-18 @ 20:16:49

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0