Ego-söndag

Åter hemma i lägenheten. Så sitter och äter chilinötter och dricker burn just nu. Har samtidigt ansiktsmask på mig (som gör ont..?!!?) och färgar ögonbrynen ett snäpp mörkare. Dom bleks ju lätt till ljusgråbruna i solen. Not så hot. Borde färga mina osynliga ögonfransar också, men orkar inte ta av mascaran.. *lat-tjej*.

Ska väl brun-utan-sola mig och måla kroppens alla naglar också, sen är man väl typ fit for fight. Men för vad liksom..? Fast, ähh. Tycker man ska få känna sig snygg även om det inte är för några speciella ting.

Vill färga håret också. Till något.. helt nytt. Men för fattig för det. Trök. Men kanske lika bra det, vad vet jag.





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0